/
Όροι συνεργασίας B2B

Όροι συνεργασίας B2B

Με την τοποθέτηση μιας παραγγελίας χονδρικής, ο πελάτης συναινεί πως αποδέχεται τους παρακάτω όρους συνεργασίας.

Παραγγελίες

  1. Ο πλέον καλύτερος τρόπος τοποθέτησης παραγγελίας είναι μέσω της Β2Β σελίδας του website, ωστόσο μπορεί να δοθεί μια παραγγελία και τηλεφωνικώς, μέσω email, ή μηνύματος στο Viber, στο νούμερο 6934.642.003.
  2. Οι παραγγελίες πρέπει να συνοδεύονται από τον προσδοκώμενο χρόνο παράδοσης, για την δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση, καθώς και για την οργάνωση -από μέρους μας- της παραγωγής.
  3. Οι παραγγελίες εξυπηρετούνται με σειρά προτεραιότητας, επομένως καλό είναι να τοποθετούνται εγκαίρως και να μην δημιουργείται καθυστέρηση στις παραλαβές σας!
  4. Σε περιπτώσεις μεγάλων παραγγελιών, ενημερώνουμε πως οι παραδόσεις θα γίνονται τμηματικά, συνήθως σε 2 φάσεις, ώστε να μην υπάρχει απουσία εμπορεύματος στο κατάστημα σας, ωσότου ολοκληρωθούν και τα υπόλοιπα προϊόντα. Σε περιπτώσεις όπου γίνεται αποστολή παραγγελίας με λίγα τεμάχια σε εκκρεμότητα, αυτά στέλνονται με δική μας χρέωση μεταφορικών, μόλις είναι ολοκληρωμένα. 

Μεταφορές

  1. Οι παραδόσεις των εμπορευμάτων γίνεται μέσω της ACS courier και σε συγκεκριμένες περιπτώσεις, κατόπιν συνεννόησης και εφόσον πρόκειται για κατάθεση, με την Speedex. Εάν ένας πελάτης έχει κωδικό σε τρίτη εταιρεία μπορεί να δώσει εντολή παραλαβής και να παραλάβει από τον χώρο μας η εταιρεία επιλογής του. Αυτή η επιλογή δίνεται εφόσον η αποπληρωμή έχει γίνει προηγουμένως με κατάθεση.  Εάν πρόκειται για διεθνείς αποστολή, αυτή πραγματοποιείται είτε μέσω ΕΛΤΑ είτε μέσω DPD, αναλόγως της χώρας προορισμού. Παραλαβή εμπορευμάτων μπορεί να γίνει και από τον χώρο μας κατόπιν συνεννόησης. 
  2. Τα εμπορεύματα ταξιδεύουν με έξοδα και ευθύνη του παραγγέλοντος. Τυχόν καθυστερήσεις ή προβλήματα που προκύπτουν από τις εταιρείες διανομών και σχετίζονται με την παράδοση, δεν αποτελούν δική μας ευθύνη, ωστόσο πάντοτε είμαστε στο πλευρό του πελάτη, ώστε να παραδοθεί με τον καλύτερο και ασφαλέστερο τρόπο η παραγγελία του.

Επιστροφές

Στις παραγγελίες χονδρικής δε γίνονται δεκτές επιστροφές χρημάτων αλλά και προϊόντων. Επιστροφή προϊόντος μπορεί να γίνει κατ’ εξαίρεση στην περίπτωση όπου εστάλη ελαττωματικό προϊόν. Σε αυτή την περίπτωση, παραλαμβάνουμε το προϊόν με δική μας χρέωση μεταφορικών και προχωρούμε είτε σε επιδιόρθωση είτε σε αντικατάσταση.

Τρόποι πληρωμής

Η εξόφληση της αξίας των εμπορευμάτων μπορεί να γίνει είτε με τραπεζική κατάθεση πριν την αποστολή της παραγγελίας, είτε με αντικαταβολή κατά την παράδοση. Η αντικαταβολή σε δέματα άνω των 2 κιλών δεν χρεώνεται στον πελάτη έξτρα.

Ενεργοί πελάτες

Πελάτης χονδρικής αποτελεί ο έμπορος ο οποίος θα προβεί σε αγορά κωδικών κάθε χρόνο και ανανεώνει το κατάστημα του, φυσικό ή ηλεκτρονικό, με νέα προϊόντα.

  1. Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να έχει σημεία πώλησης χωρίς αποκλειστικότητα περιοχής, η οποία διαμορφώνεται μόνο με την πάροδο του χρόνου και καθορίζεται από τη φύση της συνεργασίας. 
  2. Χιλιομετρικές αποστάσεις τηρούνται σε λογικά πλαίσια, χωρίς ωστόσο αυτό να συνεπάγεται την ύπαρξη ενός και μοναδικού καταστήματος με ελάχιστα κομμάτια των συλλογών μας, σε μια τοποθεσία. Η εταιρεία διατηρεί επίσης το δικαίωμα να αρνηθεί ευγενικά νέα συνεργασία που κατά την κρίση της βρίσκεται σε πολύ κοντινό συνεργαζόμενο κατάστημα.
  3. Όντας στο πλευρό των πελατών μας, διατηρούμε ένα καθεστώς όπου απουσιάζει το μίνιμουμ παραγγελίας, κατανοώντας τις ιδιαιτερότητες σεζόν, τοποθεσιών κ.α. ωστόσο ζητούμε από την πλευρά μας, να υπάρχει έλλογη διαχείριση των συνθηκών κάθε συνεργασίας. 
  4. Πελάτες οι οποίοι έχουν δηλώσει σκοπίμως ψευδή τελικό τόπο προορισμού των εμπορευμάτων από τον πραγματικό τόπο διάθεσης τους, διαγράφονται αυτομάτως και λύνεται άμεσα και αμετάκλητα κάθε συνεργασία μαζί τους. 

Ηλεκτρονικά καταστήματα

  1. Δεν υπάρχει περιορισμός αναφορικά με την τοποθεσία έδρας επιχείρησης εφόσον πρόκειται για ηλεκτρονικό κατάστημα. Εάν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα διατηρεί και φυσικό κατάστημα το οποίο είναι πλησίον συνεργαζόμενου καταστήματος, μπορεί να προμηθευτεί προϊόντα μας, αρκεί να μην διατίθενται επ’ ουδενί στο φυσικό κατάστημα. Σε περίπτωση όπου καταπατηθεί αυτός ο όρος, λύνεται άμεσα και αμετάκλητα κάθε συνεργασία με το εν λόγω κατάστημα.
  2. Οι φωτογραφίες του ηλεκτρονικού μας καταστήματος είναι διαθέσιμες προς όλους τους πελάτες χονδρικής, καθώς επίσης και οι περιγραφές, ονομασίες προϊόντων κ.ο.κ. Είναι πάντα πολύ υψηλής ανάλυσης ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν για κάθε επαγγελματική χρήση και φροντίζουμε να είναι σίγουρα 3 κατά το δυνατόν.  Οι φωτογραφίες ανταποκρίνονται στην αρχική μορφή των δειγμάτων και της πρώτης παραγωγής κι ενδέχεται κάποια στιγμή και υπό συνθήκες να υπάρχουν μικρές, ανεπαίσθητες διαφορές σε κάποιο προϊόν, κάτι το σύνηθες στον τομέα της χειροποίητης παραγωγής προϊόντων. Στην περίπτωση των ηλεκτρονικών καταστημάτων, όπου η φωτογραφία του προϊόντος πρέπει να συμφωνεί απόλυτα με το προϊόν που παραλαμβάνει ο πελάτης, η προβολή σωστών φωτογραφιών, είναι στην ευχέρεια και ευθύνη του πελάτη χονδρικής και δεν βαραίνει την εταιρεία. 

Τιμολόγηση

  1. Οι κατώτατες επιτρεπόμενες τιμές λιανικής πώλησης είναι αυτές που προβάλλονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και ισχύουν και για τα λοιπά ηλεκτρονικά καταστήματα, ώστε να μην υπάρχει αθέμιτος ανταγωνισμός. Οι τιμές στα ηλεκτρονικά καταστήματα δύνανται φυσικά να μειωθούν σε περιόδους εκπτώσεων, προωθητικών ενεργειών κ.ο.κ. Οι τιμές στα φυσικά καταστήματα δεν υπόκεινται στους ίδιους περιορισμούς που υπόκεινται τα ηλεκτρονικά καταστήματα, σε λογικά πάντοτε πλαίσια.
  2. Οι τιμές χονδρικής στον εκάστοτε κατάλογο χονδρικής δε συμπεριλαμβάνουν Φ.Π.Α. και δε μεταβάλλονται κατά τη διάρκεια της σεζόν. 

Εκπτώσεις

Δεν υπάρχει περιθώριο έκπτωσης σε είδη τρέχουσας σεζόν, ανεξαρτήτως τρόπου πληρωμής. Αυτή η δυνατότητα υπάρχει και δίνεται μόνο σε ενεργούς πελάτες και όταν αφορά τυχόν στοκ προηγούμενης σεζόν, καθώς όλα ράβονται κατόπιν παραγγελίας.

Ακυρώσεις

Όλα τα προϊόντα που επιλέγει να τοποθετήσει σε μια παραγγελία ένας πελάτης χονδρικής, ράβονται αποκλειστικά για εκείνον, κατόπιν τοποθέτησης της παραγγελίας του. Εφόσον δεν κρατούμε προκαταβολή με την τοποθέτηση της παραγγελίας σας, η ζημία για την ακύρωση μιας παραγγελίας που έχει προβεί σε κατασκευή, είναι ξεκάθαρος λόγος τερματισμού της συνεργασίας.