/
FAQs

FAQ's

Οι πιο συχνές ερωτήσεις

Βασικά στοιχεία αγορών και αποστολής

Άλλαξες γνώμη; Λοιπόν, σε αυτή την περίπτωση, η ακύρωση της παραγγελίας σου θα γίνει δεκτή εάν το αίτημα υποβληθεί εντός 24 ωρών από την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Οι παραγγελίες που έχουν εισέλθει στη διαδικασία αποστολής, δεν μπορούν να ακυρωθούν με κανέναν τρόπο.

Εφόσον η παραγγελία σας δεν έχει προλάβει να σταλεί κι έχετε επιλέξει την πληρωμή κατά την παράδοση, δεν υπάρχει πρόβλημα, απλά προχωρούμε με την ακύρωση της παραγγελίας σσς! Εάν έχετε πληρώσει με κάρτα ή τραπεζικό έμβασμα, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει στην αντίστοιχη πηγή πληρωμής.

Αποστέλλουμε την παραγγελία σας με την ACS Courier και επιλεκτικά και εφόσον έχετε προπληρώσει την παραγγελία σας, με την Speedex courier. Σε περίπτωση που προτιμάτε μια συγκεκριμένη εταιρεία, παρακαλούμε φροντίστε να δηλώσετε την εταιρεία της προτίμησής σας στο πεδίο Σημείωση, πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.

Για διεθνείς παραγγελίες, αποστέλλουμε με τα ΕΛΤΑ, που είναι η εθνική Ελληνική, ταχυδρομική υπηρεσία και με την DPD. Για παραγγελίες εκτός Ευρώπης, χρησιμοποιούμε την DHL.  Όλες οι παραγγελίες, τόσο οι εγχώριες όσο και οι διεθνείς, συνοδεύονται πάντα από αριθμό παρακολούθησης, ο οποίος μπορεί να σας δοθεί, αρκεί να μας τον ζητήσετε!

Φυσικά και το κάνουμε! Θα θέλαμε να δούμε τις τσάντες μας διασκορπισμένες σε όλο τον κόσμο, αυτό είναι σίγουρο! Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αποσταλεί η παραγγελία σας σε χώρα εκτός ΕΕ, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε εκ των προτέρων, ώστε να σας ενημερώσουμε για τα αντίστοιχα έξοδα αποστολής.

Όταν ένα πακέτο αποστέλλεται διεθνώς, ενδέχεται να υπόκειται σε φόρους εισαγωγής, τελωνειακούς δασμούς ή/και τέλη που επιβάλλονται από τη χώρα προορισμού. Αυτές οι χρεώσεις θα πρέπει συνήθως να καταβληθούν μόλις το αποστελλόμενο πακέτο φτάσει στον προορισμό του. Είστε υπεύθυνοι για τη διασφάλιση της συμμόρφωσης με τους νόμους και τους κανονισμούς της χώρας προορισμού. Η Lazy Dayz δεν φέρει καμία ευθύνη για αυτές τις πρόσθετες χρεώσεις που ενδέχεται να ισχύουν.

Μόλις παραληφθεί μια παραγγελία, καταχωρείται άμεσα, εφόσον φυσικά είμαστε στο γραφείο και η διεκπεραίωση της αρχίζει κυρίως την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Σε περίπτωση που το προϊόν σας είναι έτοιμο για αποστολή, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα η παραγγελία σας να αποσταλεί την ίδια ημέρα που παραλήφθηκε.

Όλα τα αντικείμενά μας είναι χειροποίητα και καθώς είμαστε μια make to order εταιρεία, αυτό σημαίνει πως χρειαζόμαστε μερικές ημέρες για να φτιάξουμε αυτό που έχετε παραγγείλει. Ορισμένα αντικείμενα είναι έτοιμα για αποστολή, κάποια όχι, αλλά να είστε σίγουροι ότι απέχετε λίγες ημέρες από το νέο σας, χειροποίητο προϊόν Lazy Dayz. Μόλις αποσταλεί η παραγγελία σας, χρειάζεται 1 έως 4 εργάσιμες ημέρες αποστολής για να φτάσει σε εσάς, αναλόγως της διεύθυνσης προορισμού.

Θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν, για να αποστείλουμε την παραγγελία σας όσο το δυνατόν γρηγορότερα, ωστόσο σας ενημερώνουμε ότι η αυξημένη κίνηση σε ορισμένες περιόδους, θα επιβραδύνει την ταχεία διεκπεραίωση των παραγγελιών μας!

Μόλις υποβάλετε την παραγγελία σας, το συνολικό ποσό περιλαμβάνει τόσο τα έξοδα αποστολής όσο και το κόστος των προϊόντων σας. Θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι οι τιμές των προϊόντων στην ιστοσελίδα μας δεν περιλαμβάνουν όλους τους φόρους και τους δασμούς. Ως παραλήπτης, είστε υπεύθυνοι για όλους τους εισαγωγικούς δασμούς, τα τελωνεία και τους τοπικούς φόρους επί των πωλήσεων που καθορίζονται από τη χώρα στην οποία κατοικείτε. Η καταβολή αυτών είναι απαραίτητη για να αποδεσμευτεί η παραγγελία σας από το τελωνείο κατά την άφιξη της. Καθώς δεν είμαστε σε θέση να σας ενημερώσουμε για το ποσό αυτό, έχουμε εξαιρέσει αυτές τις χρεώσεις από όλα τα τιμολόγια που εκδίδονται από την ιστοσελίδα μας.

Τα έξοδα αποστολής εκτός ΕΕ, υπολογίζονται με βάση διάφορους παράγοντες, όπως ο προορισμός του πακέτου και το ογκομετρικό βάρος των αντικειμένων. Εάν θέλετε να αποσταλεί η παραγγελία σας σε χώρα εκτός Ευρώπης, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε εκ των προτέρων, προκειμένου να σας παρέχουμε ακριβή έξοδα αποστολής.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και να σας παρέχουμε τον αριθμό αποστολής σας ώστε στη συνέχεια, να είστε σε θέση να τον ελέγξετε στον ιστότοπο της εταιρείας ταχυμεταφορών, για να δείτε την πρόοδο του και άλλες πληροφορίες.

Τοποθετώντας την παραγγελία σας, στο πεδίο Σημειώσεις, μπορείτε να μας ζητήσετε προκαταβολικά να σας τον στείλουμε αφότου έχει εκδοθεί το voucher της αποστολής σας!

Σίγουρα, σε ποιον δεν αρέσουν οι φιόγκοι και οι κορδέλες; Μπορούμε να τυλίξουμε την παραγγελία σας σε συσκευασία δώρου, χωρίς κανένα επιπλέον κόστος! Πιστεύουμε ότι η ωραία συσκευασία είναι απαραίτητη όταν ανοίγετε ένα κουτί, είτε πρόκειται για εσάς είτε για ένα δώρο για ένα αγαπημένο σας πρόσωπο.

Η προσφορά δώρου έχει νόημα και είναι ξεχωριστή, γι’ αυτό σας δίνουμε την επιλογή να προσθέσετε ένα εξατομικευμένο, χειρόγραφο σημείωμα στο εσωτερικό του δέματος. Αν θέλετε να κάνετε κάποιον ευτυχισμένο, ενημερώστε μας και εμείς θα το φροντίσουμε!

Ο άνθρωπος όσο ζει μαθαίνει! Εάν έχεις βάλει στο μάτι ένα προϊόν με αυτόν τον χαρακτηρισμό, μην ανησυχείς!

Αυτό πρακτικά σημαίνει πως το εν λόγω προϊόν δεν υπάρχει ετοιμοπαράδοτο και δεν μπορεί να ξεκινήσει άμεσα η κατασκευή του λόγω αναμονής κάποιου υλικού. Συνήθως θα είμαστε σε αναμονή των εκτυπώσεων μας, ή θα περιμένουμε να παραλάβουμε κάποιο άλλο υλικό, ωστόσο δεν σημαίνει πως σε μικρό διάστημα, δεν θα είναι εφικτή η αποστολή του! Αυτό μπορεί να διαρκέσει από λίγες μέρες έως 1-2 εβδομάδες το αργότερο!

Πληρωμές

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε μια πληρωμή επιλέγοντας από τις ακόλουθες επιλογές:

Με αντικαταβολή (COD)

Χρεωστική ή πιστωτική κάρτα – η Lazy Dayz δεν επεξεργάζεται ούτε αποθηκεύει πληροφορίες πιστωτικών καρτών. Όλες οι συναλλαγές με πιστωτικές κάρτες πραγματοποιούνται σε ασφαλή πλατφόρμα.

Revolut – Εκτός από τα παραδοσιακά τραπεζικά ιδρύματα, μπορείτε να πληρώσετε αν έχετε κάρτα Revolut, είτε ψηφιακή είτε με αυτή που έχετε στο πορτοφόλι σας!

Τραπεζικό έμβασμα – Η πληρωμή σας πρέπει να απευθύνεται στον αναφερόμενο τραπεζικό λογαριασμό, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να σας δώσουμε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Παρακαλούμε σημειώστε ότι η παραγγελία σας θα διεκπεραιωθεί μόλις εκκαθαριστεί η πληρωμή σας, κάτι που μπορεί να διαρκέσει έως και 3 εργάσιμες ημέρες, αυτό εξαρτάται από την κάθε τράπεζα!

Φυσικά! Σε αυτή την περίπτωση, χρησιμοποιήστε την πληρωμή μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας ή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια κάρτα Revolut. Εργαζόμαστε για την προσθήκη του PayPal αρκετά σύντομα, οπότε μείνετε συντονισμένοι!

Επιστροφές χρημάτων, επιστροφές & ανταλλαγές

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε τηλεφωνικά είτε να μας στείλετε ένα email και να μας ενημερώσετε για την αλλαγή που θέλετε να κάνετε. Παρακαλούμε σημειώστε ότι αυτό μπορεί να είναι εφικτό μέσα στις επόμενες 24 ώρες από την τοποθέτηση της παραγγελίας σας. Οι λεπτομέρειες αποστολής, οι σημειώσεις ή οι λεπτομέρειες χρέωσης, μπορούν να τροποποιηθούν μόνο εφόσον η παραγγελία δεν είναι έτοιμη για αποστολή.

Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι παρέχετε ακριβή στοιχεία επικοινωνίας και παράδοσης. Να προτιμάτε πάντα να μας παρέχετε έναν αριθμό κινητού τηλεφώνου, αντί για σταθερό, γιατί αυτό είναι και το τηλέφωνο το οποίο θα χρησιμοποιήσει και η ACS προκειμένου να σας ενημερώνει για την αποστολή σας.  Δεν μπορούμε να αναλάβουμε ευθύνη για τυχόν αποτυχημένες ή καθυστερημένες παραδόσεις, λόγω παροχής εσφαλμένων στοιχείων.

Παρακαλούμε διαβάστε την Πολιτική Επιστροφών μας εδώ

Μόλις παραλάβουμε το προϊόν σας, θα ρίξουμε μια ματιά και θα σας ειδοποιήσουμε ότι λάβαμε το επιστρεφόμενο προϊόν σας. Εάν η επιστροφή σας εγκριθεί, θα ξεκινήσουμε την επιστροφή χρημάτων στην πιστωτική σας κάρτα ή στην αρχική μέθοδο πληρωμής. Θα λάβετε την πίστωση εντός συγκεκριμένου αριθμού ημερών, ανάλογα με τις πολιτικές του εκδότη της κάρτας σας.

Λάβετε υπόψη σας ότι σε περιόδους υψηλής κίνησης, αυτή η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει περισσότερο από το συνηθισμένο. Ωστόσο, θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε, για να έχετε τα χρήματα σας πίσω, σώα και αβλαβή!

Τονίζουμε πως η διαδικασία επιστροφής χρημάτων ισχύει μόνον εφόσον σας έχουμε στείλει ελαττωματικό προϊόν και δεν θέλετε να γίνει αλλαγή, επιδιόρθωση ή αντικατάσταση!

Μπορείτε να ανταλλάξετε ένα προϊόν με κάτι άλλο της αρεσκείας σας, ακολουθώντας τη διαδικασία επιστροφής βήμα προς βήμα. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και να μας ενημερώσετε για το προϊόν που θέλετε να λάβετε, εφόσον πληρούνται όλες οι προϋποθέσεις, σχετικά με το επιστρεφόμενο προϊόν σας.

Τα έξοδα αποστολής της ανταλλαγής (μπρος-πίσω) βαρύνουν τον πελάτη. Η διαφορά κόστους μεταξύ του προϊόντος που αγοράσατε και του νέου που επιλέξατε, είτε θα επιστραφεί, εάν το νέο προϊόν είναι φθηνότερο, είτε θα χρεωθεί στον αγοραστή, εάν το νέο προϊόν είναι ακριβότερο. Η διαφορά σε αυτή την περίπτωση πρέπει να καταβληθεί με αντικαταβολή.

Είμαστε εδώ για εσάς! Οκ, όχι 24 ώρες το 24ωρο, αλλά μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας από τις 8:00-16:00 από Δευτέρα έως Παρασκευή, μέσω τηλεφώνου και μπορείτε επίσης να στείλετε ένα γεια και το ερώτημά σας στο email μας. Τέλος, μπορείτε να μας στείλετε ένα μήνυμα στα social media και θα σας απαντήσουμε με την πρώτη ευκαιρία! Μπορείτε να ελέγξετε τα στοιχεία επικοινωνίας μας εδώ.

Φροντίδα προϊόντων

Με τίποτα! Όλα τα χειροποίητα προϊόντα θέλουν λεπτούς χειρισμούς σε σχέση με τα βιομηχανοποιημένα, επομένως το πλυντήριο είναι εκτός συζήτησης! Είναι πιθανό επιμέρους κομμάτια και λεπτομέρειες στην τσάντα να ξεβάψουν ή αλλοιωθούν.

Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να βγάλετε προς τα έξω την φόδρα και να βάλετε μόνο το κομμάτι της τσάντας που φέρει τον λεκέ κάτω από χλιαρό τρεχούμενο νερό, μαζί με ένα ήπιο απορρυπαντικό. Τοπικά μπορείτε -αναλόγως του λεκέ- να δοκιμάσετε να την καθαρίσετε με μωρομάντηλο, με βουρτσάκι ή με ελάχιστο διαφανές οινόπνευμα, αρκεί να είναι φρέσκος ο λεκές. Εάν είναι επιβαρυμένη απλά λόγω χρήσης και πολυκαιρίας, μπορείτε να την αφήσετε για λίγη ώρα σε ένα λεκανάκι με χλιαρό νερό και ένα ήπιο απορρυπαντικό. Για το στέγνωμα καλό είναι να μη την απλώνετε απευθείας σε έντονο ηλιακό φως.

Με χαρά αναλαμβάνουμε την επιδιόρθωση της, είτε σας έφαγε το λουρί της ο σκύλος, είτε σας έσπασε ο οδηγός του φερμουάρ, είτε επειδή την φορτώσατε βιβλία και κάπου ξηλώθηκε! Οι επιδιορθώσεις γίνονται άνευ χρέωσης, εσείς επιβαρύνεστε μόνον τα μεταφορικά για να έρθει και να φύγει από το εργαστήριο!